Fotók: Kigurultak a gyárból a MÁV első saját IC-kocsijai Szolnokon
A kocsikon van kerékpártároló, biciklipumpa, konnektor, Wi-fi, és még több extra is.
A kocsikon van kerékpártároló, biciklipumpa, konnektor, Wi-fi, és még több extra is.
15 házi gyártású vagon már forgalomban van.
Évekig rejtett ajtóhibával közlekedtek az IC+ nevű, magyar gyártmányú vasúti kocsik - erről számolt be az RTL Klub híradója
Az orosz metrókon rendszeresen jelentkező ajtóhiba most a MÁV-Start sokat kritizált saját gyártású intercity kocsijain ütötte fel a fejét. De szerencsére csak a próbaüzem során.
A hírről az Index számolt be elsőként, az értesülést később a MÁV is megerősítette.
És a híres IC+ kocsik is megtalálhatók lesznek a Miskolcról, Szombathelyről és Budapestről Erdélybe tartó vonaton.
Zugló állomás jövőre megújulhat, de Kőbánya-Kispestre még nagyjából öt évet kell várni Homolya Róbert, a nyáron kinevezett MÁV elnök-vezérigazgató szerint. Megtudtuk, miért akadozik a reptéri gyorsvasút építése, és azt is, hogy is volt az a történet Mészáros Lőrinccel és a jachttal. Interjú.
A novemberi ünnepekkor is rengeteg vonatra fogytak el a helyjegyek. A Közlekedő Tömeg szerint a MÁV-Start kocsigazdálkodásával van a baj.
Megint nem készült fel a MÁV-Start a várhatóra, miszerint több kocsi kell egy hosszú hétvége napjain, mint máskor. Az ok megint a vészesen elöregedett járműállományban, a fogyatkozó üzemképes kocsik számában keresendő.
Megkezdődött az új magyar IC-kocsik sorozatgyártása - jelentette a Fonódó blog.
Nincs elegendő jó minőségű távolsági személykocsija a vasúttársaságnak, ezért regionális célra épített motorvonatokat vezényel távolsági forgalomba a következő menetrendi évben – olvasható a Magyar Időkben.
Megkapta a hazai és nemzetközi forgalomban való közlekedésre jogosító típusengedélyt a MÁV-Start első két saját fejlesztésű és gyártású IC+ kocsija – közölte a MÁV és a Nemzeti Közlekedési Hatóság hétfőn. A járművek teljesítették a 250 ezer kilométeres utasforgalmi futáspróbát, forgalomba állásuk óta összesen már 330 ezer kilométert mentek.
Magyar fejlesztésű, a szolnoki telephelyen gyártott két IC+ vasúti kocsit állított tesztüzembe a MÁV. A kocsik a Budapest–Debrecen–Nyíregyháza-vasútvonalon, aztán a soproni és szombathelyi, később a pécsi, kaposvári és dombóvári, majd a Miskolc, Nyíregyháza IC vonalon is járnak majd.
Nemsokára döntenek az IC+ vagonok sorozatgyártásáról. A saját gyártású termék nem rosszabb és nem drágább, mint amely a piacon kapható – érvelt a MÁV-Start vezérigazgatója.
A világ legnagyobb szélcsatornájában tesztelték az első magyar IC+ kocsi prototípusát. Műszerekkel mérték, hogyan reagál a jármű az extrém hidegre, a forróságra és az erős menetszélre. A MÁV-GÉPÉSZET Zrt. szerint a kocsi kiállta az időjárás-próbát.